RYCHLE DOTAZY

Džípkařů je u nás opravdu hodně...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
JaCi
Plzenak
Příspěvky: 6583
Registrován: Ne 27.08.2006, 20:14
Témata: 124
Místo/Bydliště: Plzen

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod JaCi » Po 22.06.2015, 22:20

Ajjj sorty na wj neni ale na zj jo ;)

Odjlon je lehce (ale minimalne) zavyslej na zaklonu ale tohle je spisproblem sbihavosti
Rikat Patrolu dzip je jako rikat vetroni tryskac.
ex Pajero 2,6 '85
WJ 4,7 '99 a par uprav (NV242, K&N FIPK, klapka sani, 3"vejfuk s FM, +4" nahoru, +3cm do stran, orezany blatnik a naraznik, predni pevnostak)
a motokara PT cruiser :)

Avatar uživatele

cucnak
Neuminitz
Příspěvky: 3350
Registrován: Čt 19.03.2009, 22:45
Témata: 5
Auto: Jeep Grand Cherokee ZG 4.0 i6 r.v.1996-LPG

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod cucnak » Po 22.06.2015, 22:28

No mě jde hlavně abych jim nemusel radit.... pac to fakt netuším kde co mají přitáhnout
El ingenioso hidalgo Don Quixote de la Mancha

Avatar uživatele

Autor tématu
JaCi
Plzenak
Příspěvky: 6583
Registrován: Ne 27.08.2006, 20:14
Témata: 124
Místo/Bydliště: Plzen

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod JaCi » Út 23.06.2015, 0:47

Te rikam, posli je do prdele a jed nekamkde tomu rozumi
Rikat Patrolu dzip je jako rikat vetroni tryskac.
ex Pajero 2,6 '85
WJ 4,7 '99 a par uprav (NV242, K&N FIPK, klapka sani, 3"vejfuk s FM, +4" nahoru, +3cm do stran, orezany blatnik a naraznik, predni pevnostak)
a motokara PT cruiser :)

Avatar uživatele

lucius
Inventář fóra
Příspěvky: 2175
Registrován: Pá 23.02.2007, 8:35
Témata: 13
Auto: jeep grand cherokee 4.0 manuál narozen (smontován) 25.9.1992
Místo/Bydliště: českolipsko

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod lucius » Út 23.06.2015, 10:17

Uděláš akorát, záklon a sbíhavost . Nic víc. Čepy jsou napevno v TUHY nápravě. Nejde udělat odklon !!!!
Ještě můžeš mít špatný tlak v pneu

Added in 6 minutes 34 seconds:
Taky jsem byl jednou v " servisu" na geometrii. Když mě chtěl přesahovat volant, jel jsem pryč. Někteří zamrzli na skodovkach 130. Jezdim k jedněm co máj digital k tomu knížku s typy aut a jejich hodotama pro geometrii. Nikdy jsem nemusel říkat čím má nebo nemá hýbat ;-)

Added in 52 seconds:
lucius napsal:Uděláš akorát, záklon a sbíhavost . Nic víc. Čepy jsou napevno v TUHY nápravě. Nejde udělat odklon !!!!
Ještě můžeš mít špatný tlak v pneu

Added in 6 minutes 34 seconds:
Taky jsem byl jednou v " servisu" na geometrii. Když mě chtěl přesazovat volant, jel jsem pryč. Někteří zamrzli na skodovkach 130. Jezdim k jedněm co máj digital k tomu knížku s typy aut a jejich hodotama pro geometrii. Nikdy jsem nemusel říkat čím má nebo nemá hýbat ;-)

Avatar uživatele

palo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 383
Registrován: Út 24.01.2006, 11:32
Témata: 5
Místo/Bydliště: Zilina, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod palo » Út 23.06.2015, 13:05

OMG!

záklon dokážeš nastaviť LEN dĺžkou ramien (pri fabrických ramenách TJ, ZJ má excentre, XJ má posuvný vehement v kapse spodného ramena- Možnosť B sú štelovacie tuningové ramená) v prípade YJ-kliny pod listami alebo iné shackle. Platí že uhol kardanu je nadradený záklonu.

Odklon sa dá meniť JEDINE pomocou špeciálnych nastaviteľných čapov - tzv. offset balljoints (alebo ešte flexkou a zváračkou) , ale za normálnych okolností je to zbytočné.

YJ, ZJ, TJ, XJ má ypsilonové riadenie (ako avia). Takže pri preperovaní auta sa mení zbiehavosť. Jedna vec ovplyvňuje druhú. Ale je to primitívny trojuholník. Takže jediná vec, ktorú musí ten mameluk na geometrii spraviť je, že dá kolesá plus mínus rovno a okamžite sa VYSERIE na blokovanie volantu v nejakej polohe. S kolesami rovno zmeria či sú v zákryte zo zadkom (1) a HLAVNE že či sú ROVNO a akú majú zbiehavosť. Zbiehavosť sa prípadne upraví na spojovačke (pre 4x4 by mala byť 0,00° až +0.02°). Upravuje sa postupne a vždy treba vrátiť kolesá do roviny - tak aby smerovali rovno na smer jazdy! Po tomoto úkone by mala byť správna zbiehavosť a volant bude nejako (ideálen rovno ale väčšinou asi nejak inak). Na vyrovnanie volantu do správnej polohy slúži ten štelovací rukáv na štuchačke, hore pri pittman arm. Takže pomocou neho zrovnáme volant tak aby bolo dobre. Poloha volantu NEMÁ NIČ spoločné s geometriou riadenia!!!

(1) - ak nie sú predné a zadné kolesá v zákryte (liftované autá) tak treba upraviť zmenou dĺžky panhardky (posunutie diery, štelovacia panhardka..)
a potom celý proces s geometriou opakovať

Avatar uživatele

cucnak
Neuminitz
Příspěvky: 3350
Registrován: Čt 19.03.2009, 22:45
Témata: 5
Auto: Jeep Grand Cherokee ZG 4.0 i6 r.v.1996-LPG

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod cucnak » Út 23.06.2015, 13:59

Kluci diky! Jako kdybych tusil...tak se projedu do Žiliny za Palem. Je pro me celkem silne kafe abych jako platici zakaznik opatroval podnikatelskemu subjektu informace ktere mu maji prinest zisk. Dve kila v prdeli...a 2dny vas tu prudim s debilnima dotazama...des.
Lucius dal jsem tomu ted vic at se mi ojede i prostredek gum,divny je ze mi to dela hranu jen na pravem prednim.hustim vzdy na hodnty doporučené + neco malo navic...
El ingenioso hidalgo Don Quixote de la Mancha

Avatar uživatele

cucnak
Neuminitz
Příspěvky: 3350
Registrován: Čt 19.03.2009, 22:45
Témata: 5
Auto: Jeep Grand Cherokee ZG 4.0 i6 r.v.1996-LPG

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod cucnak » Pá 07.08.2015, 0:41

Ty kjavo to tady pisu jen ja? Nebo se jen me kazi auto?
DOTAZ: stresni okno, spis nejde a hlavne ten adrenalin kdyz to potrebuji zavrit (ted je mi jasny co bude nasledovat: nechat otevreny/nechat zavreny)
Jasny, dulezity zjistit co to je, zda neco v te head konzole, nebo ta blbost nad ridicem (sunroof position module), nebo motor....
NAHODOU ten maly modul nemate nekdo, kdo to mel naposled jeste funkcni?
Diky
El ingenioso hidalgo Don Quixote de la Mancha


Pedroboy
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: Po 03.11.2014, 19:43
Témata: 3
Auto: JEEP KJ 3,7 2" ST
Místo/Bydliště: Vyškov pičo!

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod Pedroboy » Po 14.09.2015, 20:00

Neví někdo jestli čidlo v zadním diferaku (asi ABS) u KJ je stejna jak u 2,8CRD tak u 3,7i?

Avatar uživatele

Autor tématu
JaCi
Plzenak
Příspěvky: 6583
Registrován: Ne 27.08.2006, 20:14
Témata: 124
Místo/Bydliště: Plzen

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod JaCi » Po 14.09.2015, 21:56

cidlo v diferaku ?? neni to nahodou rovnak na ohejbak ??
Rikat Patrolu dzip je jako rikat vetroni tryskac.
ex Pajero 2,6 '85
WJ 4,7 '99 a par uprav (NV242, K&N FIPK, klapka sani, 3"vejfuk s FM, +4" nahoru, +3cm do stran, orezany blatnik a naraznik, predni pevnostak)
a motokara PT cruiser :)


Wily
Diskuzní Guru
Příspěvky: 434
Registrován: Po 31.10.2011, 21:32
Témata: 0
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod Wily » Po 14.09.2015, 22:54

Jo je, a je to čidlo abs a rychlosti. KJ má na zadku jen jedno nemá pro každý kolo.

Avatar uživatele

Autor tématu
JaCi
Plzenak
Příspěvky: 6583
Registrován: Ne 27.08.2006, 20:14
Témata: 124
Místo/Bydliště: Plzen

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod JaCi » Út 15.09.2015, 7:00

aaaha :( tak to se stydim a omlouvam - to me uniklo
Rikat Patrolu dzip je jako rikat vetroni tryskac.
ex Pajero 2,6 '85
WJ 4,7 '99 a par uprav (NV242, K&N FIPK, klapka sani, 3"vejfuk s FM, +4" nahoru, +3cm do stran, orezany blatnik a naraznik, predni pevnostak)
a motokara PT cruiser :)

Avatar uživatele

Emocuc
Legenda fóra
Příspěvky: 1732
Registrován: Ne 17.08.2014, 22:05
Témata: 11
Auto: Trabant 601/353 , pajero 2.8 , fábijej
Věk: 31
Kontaktovat uživatele:

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod Emocuc » So 28.01.2017, 13:08

Kamarád si na dojeti a prasení sehnal číro a přestalo mu to řadit zpátečku.Muže bejt závada v nedostatku oleje?Muže bejt jenom ucpaný filtr?Když to vypustí propláchne muže to moct?A musí tam dávat spešl ultra olej nebo mu mužu pomoct nějakou sragorou co seženu v práci vod bagru?Díky
Ruský agent , krycí jméno ´Kapršpion´

Avatar uživatele

Lišák
Legenda fóra
Příspěvky: 1045
Registrován: Ne 29.01.2006, 18:06
Témata: 13
Místo/Bydliště: Vysočina/Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod Lišák » So 28.01.2017, 20:52

Jěště by chtělo uvést, jaký typ převodovky tam má. Množství oleje snad lze zkontrolovat hned na měrné tyčce, pokud tam má automat, tak jenom správný olej.
Nissan Terrano II 3,0 TDI

Avatar uživatele

Emocuc
Legenda fóra
Příspěvky: 1732
Registrován: Ne 17.08.2014, 22:05
Témata: 11
Auto: Trabant 601/353 , pajero 2.8 , fábijej
Věk: 31
Kontaktovat uživatele:

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod Emocuc » So 28.01.2017, 23:56

Je to v automatu.
Ruský agent , krycí jméno ´Kapršpion´


t.k
Diskuzní Guru
Příspěvky: 273
Registrován: Stř 13.08.2014, 8:34
Témata: 6
Auto: jeep xj
Místo/Bydliště: tábor

Re: RYCHLE DOTAZY

Příspěvekod t.k » Ne 29.01.2017, 9:18

Záleží, jestli vůbec nezařadí, nebo jestli zařadí a netáhne ? olej určitě automatovej, u 4litra dexron3 a měřit s nastartovanym motorem :-)


Vrátit se na “Jeep”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host